december 31, 2011

piros, átlátszó, fehér, piros

(Ez az új évszám színkódja, ahogy én látom a számjegyeket.)

Nem mindegy, hogy számvetés vagy vámszedés, höhö.
Mondjuk számvetésről jelen esetben szó sincs, az igazi fordulat mindig szeptember elején van, nem januárban, akármit is mond a naptár.
De annyit mindenesetre hadd szögezzek le, hogy ritka eseménydús évnek nézek utána, sokmindent elkezdtem, sokmindent félbehagytam és sokmindent befejeztem. Régi korszakok lezárultak és helyükbe újak léptek. Volt nagyon lent és nagyon fent. (Heaven wouldn't be so high I know if the times gone by hadn't been so low.)  Nem tudom, mikor unatkoztam utoljára. Nem tudom, mikor pihentem utoljára. Viszont jól esik ez a féktelenség, egyszer meg úgyis vége lesz.

Úgyhogy a következő évre maradhat ez az irány, köszönöm. Esetleg kevesebb intenzitással és több pihenéssel, ha kérhetem, különben rámegyek.
És szeretet!

Nincsenek megjegyzések: