május 15, 2008

Budapest (még egy ideig)

A tények:

1. Adva vagyon egy ösztöndíjas nyári egyetemi kurzus Bayreuthba. Megítélve, nekem. Szeptemberre. Ennek a megpályázására ment rá két hónap az életemből előző félévben, nem akart simán menni a dolog, szóval megszenvedtem érte. Éjjen.

2. Továbbá adva vagyon egy programszervezős-tolmácsolós-kísérgetős, összesen többhónapos munkalehetőség, nekem. Marha érdekes, testhezállónak tűnik, lelkesítő kilátások. A program megvalósul: szeptember folyamán. Éjjen.

3. Dilemma. Németország, érdekes kurzus, sok külföldi arc, buli, satöbbi, meg sokat feccöltem bele, most mondjam le??? Illetve: érdekes meló, lehetőség, kárrier, jó esetben kapcsolatok, ilyesmi. Most ezt hagyjam elúszni???

4. E-mail a német ösztöndíjbizottságnak tegnap, probléma vázolása, bátortalan kérés másik kurzusra való átjelentkezés ügyében. Várható reakció: a) nem válaszolnak, b) válaszolnak, de későn, c) akkor is kiröhögnek és elküldenek az anyámba.

5. Elhatározás: ha 3 napig nem jön válasz, lemondom a melót, dolgoztam idén eleget, legalább majd pihenek, ki tudja mikor jutok ki Németo-ba legközelebb, stb. Beletörődés.

6. E-mail a német ösztöndíjbizottságtól ma: "Az Ön átjelentkeztetése az augusztusi kurzusra sikeresen megtörtént."

Bazmeg.
Bazmeg! :D

Nincsenek megjegyzések: