május 30, 2008

Budapest, álmatlan éjszaka után

Téma: Megtaláltam az irataid
Feladás dátuma: május 30., 11:04


Hello ma hajnalban megtaláltam az irataidat és a kulccsomódat, elvigyem a címedre vagy eljössz érte a Rxxxxx Utca 2-ben lakom kb 10-15 percre -tőled ahogy néztem. De mivel most dolgozom csak úgy 3 körül leszek otthon vagy egyenesen mehetek oda hozzád.

Hívj fel ha úgy jó és a telefonod megvan még vagy írj ide.

Tel.: 30/xxxxxxx

Üdv.: Zsxxxx

Szerencséd volt.


Szerencsém volt.
Miután végigpattogtam azon a maradék hajnalt, hogy mikor hova kéne menni (rendőrség újra, zárcsere, környék végigkutatása), el is mentem mindenhova és elintéztem mindent amit akartam. Zár kicserélve, közös képviselő informálva =riasztva, biztonságérzet úgy-ahogy helyreállítva. Erre jön az iwiw-üzi.
A csávó kap egy pezsgőt:))
Én meg talán mégis hazatalálok ezen a hétvégén.

Nincsenek megjegyzések: