november 30, 2009

jóllakott napközis

Itthon vagyok!!!
Mármint a pesti lakásban, két napja. Úgy igazán, hogy élek is a lakásban, nemcsak netezek és alszom. Nagyon durva. Ilyenkor, mikor többet vagyok itthon az alvásidőnél, mindig picit újrafelfedezem a lakást, és rájövök, mennyire otthonos itt. És az a meglepetés ért, hogy pihenek. Miközben mondjuk tanulok vagy takarítok vagy főzök. Végre :)

Bájdövéj, olyant alkottam én ma a konyhában, hogy megveregettem a saját vállamat, kár hogy nem látta senki :) Mármint az alkotást. Az volt, hogy kiolvasztottam fokhagymakrémlevest, meg volt kis spagettitészta a hűtőben, erre kellett volna valami szósz. Mi van itthon? Hagyma, megbontott fogyjonmárel-tejföl, konzerv kukorica, fűszerek. És akkor homlokon csókolt Jamie Oliver és Laci bácsi egyszerre, mert csináltam hagymás-tejfölös rántást, fölengedtem kevés levessel, belenyomtam a kukoricát és bazsalikom-oregánó kombót, és TADAMM. Fokhagymás-tejfölös-kukoricás szósz. Mindmegettem. Nyögök is nagyokat, úgy a gyönyörtől, mint a teltségérzéstől.

Nincsenek megjegyzések: