április 21, 2011

Máma operába menet az Andrássyn leelőzött egy ősz hajú, ránézésre 75-80 éves öreg néni. Rolleren. Csak úgy suhogott utána a térdig érő fehér otthonkája. Vádlijaiért pedig bármelyik bringás sírva könyörgött volna. Szép tempósan taposta előre magát a hölgy, csak úgy cikázott az álmosan andalgó jónép között. Tud élni.
Aztán. Lleülök az opera elé a lépcsőre ki a napra, alighogy leteszem magam, kutyakarom kopogását hallom a kövön, és zsupsz, ott terem egy fehér kutyus. Szépen megszaglászott, majd az azonosítást követően elégedetten leült mellém és nem mozdult vagy öt percig. Lógó nyelvvel nézett ki a fejéből, láthatóan jól érezte magát mellettem, szegény gazdija pedig hiába ráncigálta, Carmen (vagy Kármen) nem volt hajlandó felemelni ülepét mellőlem. Gazdi baromira nem értette, hogy mi van, én még kevésbé, mert a kutyák engem általában nagy ívben elkerülnek. Jól is teszik, macskás vagyok, nem különösebben szeretem a kutyanépséget. Valószínűleg ezt ők is érzik. Hát ez nem. Olyan nyugodtan üldögélt ott, mintha régóta ismerne és nagy ívben tett az előttünk toporgó gazdájára. Mekkora arc. Gazdi szerint amúgy a kutya sose csinál ilyet. Végül csak odébb ráncigálta, de az eb úgy berzenkedett, mintha az élete múlna rajta.

Ezek után már csak a fíling kedvéért jegyzem meg, hogy mikor meló után a szép idő miatt kis bőröndömet húzva komótosan elgyalogoltam a Blaháig, az összes lámpához úgy értem oda, hogy az orrom előtt váltott zöldre. Úgyhogy a Nagykörúton sietni nem érdemes, a greenwave 2 km/h-nál van :)

És akkor éles váltás: következzék a rettenet.
day 02 - your least favourite song | a dal, amelyet a legjobban utálsz
Justin Bieber - Eenie Meenie

Elnézést, tudom, divat lett JB-t szidni, találhattam volna valami eredetibb gagyi dalt, de ez nagyon adta magát, főleg ez a verzió. Vérlázító, ahogy egyik hang követi a másikat és csakazértsem találja el. Rakhattam volna gyatra ciki számokat (Gumimaci, trabantot utánozó ringtingting-béka, Schnappi das kleine Krokodil, Mizu), de azok direkt rosszak. Ide valami olyasmi kívánkozott, amit halálosan komolyan gondolnak, ÉS mégis szar, ÉS még betegre is keresik magukat vele. Bármelyik David Guetta-számot is beraktam volna jó szívvel, de ő legalább állítólag tud bulit csinálni. De ez a nyápic bilifejű kölök minden szempontból egy siralom. Dalszövegei érthetetlenek, se a dallam, se a hangszerelés, se az előadásmód nem dob semmit, és még csak nem is jó pasi. A kistinik meg sírnak. Én is, csak más okból.

Nincsenek megjegyzések: