április 01, 2009

feedback

A Jóisten áldja meg az én konzulensemet.
Elküldtem neki az első 16 oldalt (a komplett átírás előttit), meg egy hegyi beszédet hogy szerintem mért szar, és ELOLVASTA! Sőt, visszaírt egy oldal "nyugi, jó ez" szöveget. :)

"
...Először is: nem kell elégedetlennek lennie a már megírt résszel. Minden alkotáshoz hozzátartozik heveny izgalom, sőt: szülési fájdalom*. Nevezhetjük "kreative Unsicherheit"-nek is. Tehát amint megír valamit, máris kételkedik benne... A második vázlat-változattal természetes dolog történik. Arányosít. Helyes: tervezze a fejezetenkénti oldalszámokat is, de ne kezdjen kapkodni! Lényeges, Marica, hogy tudja, mit és milyen irányban vive a goldolatokat - ír. Ezzel kezdje a dolgozat leíró testét és majd, záráskor, ezzel fejezze be..."

Szeretem. :)
________________________
*Ezért meg különösen. Én is mondtam már így, azért.

Nincsenek megjegyzések: