december 24, 2009

boldog

Hákérem karácsony van. 3 nap konstans takarítás után (miután a pestit is kirittyentettem még előtte), amit 3 órája hagytunk abba. De legalább itthon, 2 és fél hónap után, előttem bor, mögöttem csomagolópapírral csörgő húgom (nemnézekhátra nemnézekhátra). Az elmúlt napok kellemesen lestrapáltak, napközben megfeszített koszirtás, este valami karácsonyi film (jók vannak idén az osztrákon) és még utána a húgomtól lopott tinilónyál olvasása hajnalig. Meglepő mód nem zavar, hogy a főhősők nem egyidősek, hanem kis tizenhatévesek, ugyanúgy lehet izgulni, hogy csókojjamármeg, megcsókoltamegcsókolta! :) Az elején még hav is volt mindehhez, azóta kicsit melegebb van, eltűnt, szeretem a 20 fok ingadozást. De annyi baj legyen. Egy-éve nem-látott-soproni-ismerősök felkutatása is beindult már, szóval így a következő vizsgára való tanulás elkezdése előtt ez az állapot
TÖKÉLETES. :)

Na és most halászlé és begyűjtöm a fa alól a jól megérdemelt ajándékaimat, amelyeket annyi ideig vadásztam a westendben :) Meg persze -fordítósors!- a helyesírási szabályzatot hejesírószótárral.

Nektek hasonló szépeket, kedveseim, angyalkazengedezős szép ünnepeket!

és eeeekoraaaa ölelés!

1 megjegyzés:

R.Botond írta...

That's a whole lot of love relative to body mass