január 01, 2011

hello 2011

Tegnap, hajnali fél öt, kihalt mellékutca. Hazaigyekvő lány (=én): Marica, szembejövő részeg: Fiú.

FIÚ Szia, elkísérhetlek a következő kereszteződésig?
MARICA Hello, esélytelen. Te szembejöttél velem, szóval tuti nem arra akarsz menni, amerre én.
FIÚ Naaa, csak a következő kereszteződésig hadd jöjjek már veled. Na. Lécci. Mi lesz már.
MARICA Figyi, mi lenne, ha te továbbmennél szépen, én is továbbmennék és... ennyi?
FIÚ Csak 20 lépést, na. 100 méter, tényleg. A szememet nézed? Ritkán pislogok.
MARICA Azt... látom. Figyi, tényleg nem nyerő ám ez a kísérgetős duma.
FIÚ Nem értem, mi bajod van. Én csak szépen megkértelek arra, hadd menjek veled. Tényleg nem értem.
MARICA szünet után Figyelj. Nincs valami hely, ahol bulizhatnál a barátaiddal? Menj szépen, keress valami partyt, ahol jól érzed magad.
FIÚ Áh, tökre szar ez a szilveszter, úgy unom magam. Csak járom itt az utcákat, és ijesztgetem a nőket, ahogy téged is.
MARICA Tök jól csinálod. Nem akarsz most már inkább más nőket ijesztgetni?
FIÚ Hát jó, akkor keresek magamnak új áldozatot. Szia! Futásnak ered, lesben áll egy közeli kapualjba. Marica tovább el.


Kicsit féltem azért.

Nincsenek megjegyzések: