június 22, 2011

it's official

1. Svédül tanulok.
Júúúúúúúúú!!!
Tudniillik ma volt az első igazi órám. Ideje volt, miután fél év alatt átvettem a tankönyvet, amit dusmitól kaptam karácsonyra... És szép és jó az autodidaktizmus, de azért mégis más úgy, ha beszélni kell. Eddig az volt, hogy tanulgattam, ami a könyvben van, dolgoztam a hanganyaggal, hallgattam a Kossuth rádió svéd megfelelőjét a neten, de egy árva mondatot nem mondtam ki magamtól. Na, ma hirtelen rá lettem kényszerítve az órán, nem mondom, hogy nem izzadtam vért, de állítólag ahhoz képest egész jól megy. Ennek örülünk. (Már csak azért is nehezemre esett amúgy koncentrálni, mert konstans módon azon voltam leakadva, hogy "Úristen! Svéd szavak hagyják el a pici számat!... Juj, még egy!...")

2. Van munkám.
Júúúúúúúúú!!!
Teljesen értetlenül, ámde boldogan állok a történtek előtt. Az történt, hogy államvizsga előtt négy nappal kaptam egy állásajánlatot. Államvizsga után egy nappal pedig (lényegében) még egyet. Elmentem, interjúztam, mérlegeltem, döntöttem.
Augusztusban kezdek, ugyanaz a fordítóiroda, ahol szakgyakos is voltam. Az élet szép.

Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések: