június 23, 2009

h i s z t i

Holnap államvizsga. Holnap záróvizsga.
Most lett meg a védésprezentációm végleges változata. 12 perc lehet max, nekem rendre 20-ra sikerült elmondani, tehát elővettem a sintérbárdot és kíméletlen vérengzést csapva rendet vágtam a diáim között. Mintha a kezemet vágtam volna le meg a lábamat. Mert persze az embernek ilyenkor az az érzése, hogy semennyit nem bír átadni az ő egyedülállóan komplex dolgozatának szellemi szárnyalásából, hanem csak sarkos kijelentésekre futja csupán. Ami így is van, de 12 perc az nunmal 12 perc. És bár szerintem semmi kohézió nincs benne, meg parttalanul locsogva mondom el, jobb nem lesz. És vannak, akik biztatnak.^^
És az utolsó kettő elpróbálásnál másodpercre 12 perc lett. Már szinte bizakodom.

A maximalizmust be kéne tiltani, mert anyagcserebántalmakat okoz.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Marica drága, idepillantok, és mit látnak szemeim, csak nem pánik és izgalom? Van egy olyan gyanúm h 12 percet sem fogsz beszélni:) Nálunk a standard "max20 perc" volt, amibe a magam kemény 5 percével bele is fértem rendesen:D Sok sikert neked is:)