március 08, 2008

Budapest, szabóervin

Köbö 45 éves, hajlott hátú, feketeszakállas, kancsal.
  • szia te milyen szakos vagy,
  • hol tanulsz kommunikációt,
  • mióta van kommunikáció-képzés a közgázon,
  • tanított-e zsinka (merthogy ismerem),
  • tanított-e kondorosi (merthogy ismerem),
  • mi a különbség kettejük tanítási stílusa között,
  • Gálik-könyv? ismerem a pasit,
  • te nem vagy német- te görög vagy,
  • gyönyörű a hajad, lefényképezhetem?,
  • engem is érdekel az etimológia,
  • és mit akarsz kezdeni egyetem után,
  • te olyan titokzatos vagy, fejtsd ki bővebben,
  • töltsd már ki nekem ezt a lottószelvényt- elképesztő, és is majdem ezeket a számokat jelöltem volna,
  • szerinted ez kinek az aláírása ezen a könyvön,
  • egyszerre 3 tudományos munkát írok Kissingerről és Nixonról, ebből egyet a Sorbonne-on,
  • majd nyáron elmegyünk nyaralni Görögországba, mit szólsz,
satöbbi. Miért vonzom az őrülteket.

Nincsenek megjegyzések: