június 24, 2010

netes közösség 2.

Volt/van ugye most ez az árvíz. Kéne támogatásokra a pénz.
A napokban belebotlottam a Facebook-on egy csoportra: Mondjunk le az augusztus 20-ai tűzijátékról az árvízkárosultak javára! - Zseniális ötlet, hogy mért nem nekem jutott eszembe?! Nem csak én léptem be, éppen 128 ezren vagyunk a csoportban. A sajtó felkapta, és most majd a kormány is megtárgyalja az ötletet. (Állítólag a kormány is facebookról értesült a csoportról.)
Hegyeket megmozgatni.

[update] Az, hogy a kormány végül pöcs lesz és mégis csinál tűzijátékot (bár "szerényebbet", haha), várható volt. Igazából nekem az tetszik, hogy egy alulról jövő kezdeményezés annyira meg bírt erősödni, hogy jajszava egészen a képviselőkig felhatolt. Az, hogy nem lett belőle semmi, már nem az alulról jövő kezdeményezés hibája, hanem.
(vakondtúrásokat megmocorogtatni.)

Nincsenek megjegyzések: