május 11, 2009

miért nem én találtam ki?

"Nem vagyok mérnök, nem leszek bölcsész és nem hordok majd sztetoszkópot sem.
Az ország egyik legszebb és legelismertebb egyetemére járok,
és rajtam kívül csak pár ezren értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom:
szimbolikus interakcionizmus.
A bulik megelőzik a vizsgákat, és nem örülök hogy ha utánuk nincs elég after party.
Büszkén gondolok Marx Tőkéjére, Giddensre, Weberre és a többi nagy alapítóra.
Szeretem a kávézókat, a Váci utcát, a Duna-partot és a Gellért hegyet.
Hallgatói összetételben mi vagyunk a császárok és igenis, HOZZÁNK JÁRNAK AZ ORSZÁG LEGJOBB NŐI!!!
Közgáz T-kar, én így szeretlek!"

3 megjegyzés:

R.Botond írta...

Nem vagyok bölcsész,
Nincsen tavaszi szünetem és nincsen életem.
A világ legszebb és leginkább süllyedő egyetemének legnehezebb karára járok,
és rajtam kívül többszázan értik amikor azt mondom pdv vdp, kollegák.
Neptunkódom helyettesíti a nevemet és nem szeretem, ha összekeveritek a sört a kólával,
Büszkén gondolok a "J" 4.-en szerzett össze kreditemre,
szeretem a habárt, a közösséget, a leadási határidőket és a péntek esti zh-kat.
Itt tanulok a Duna jobbik partján, tárgyismétlésben mi vagyunk a császárok, és igenis mi tartjuk mozgásban a világot. Közlekkar, én így szeretlek.

marica írta...

A "hozzánk járnak az ország legjobb női" valahogy lemaradt...

R.Botond írta...

Mert az egyértelmű...