január 01, 2010

új

Hát itt van. Mit itt van, mi vagyunk benne. Nyakig, tökig, bokáig, ki hogy.
Let's make the best out of it.
Most hogy így benne vagyok, egész jólesően lubickolok így az első óráiban. Kellemes érzés, nem olyan, mint az előzőek. Ja, az előzőekben hányingerem volt, azt elfelejtettem. Érdekes tanulság továbbá, hogy buli nélkül is lehet szép a szilveszter. Mármint tudtam én eddig is, hogy valószínűleg létezik ilyen, csak gyerekkoromon kívül nem volt ilyen még. Most lett. Jólesett csöndesen kisompolyogni az óévből, lerázni a bakancsunkról a latyakját, és továbbtalpalni a következőbe.

A tavalyi az elkezdések évének bizonyult. Szeretném ezeket folytatni, és bizonyos tűréshatárig jöhetnek a többi új dolgok is. Szeretem a jó tendenciákat, de a megrekedéseket nem. A jóban is meg lehet rekedni, ezt nem akarom. Szóval lavírozok tovább a kis papírhajómon az élet fürdőkádjában. Jó habos a vize.

2 megjegyzés:

dusmi írta...

azért legalább egy cipőpucolást...

marica írta...

Lepucolta azt a friss hó :)