július 07, 2011

Ma pedig aszongyahogy úsztam egyet a helyi tóban, vettem két kiszuperált könyvet a helyi könyvtárban egyenként 1, azaz egy koronáért (ez kb 30 forint), és részt vettem egy tájfutóedzésen. Fenyveserdőben. Részemről tájsétálás volt inkább, Laurával bejártuk a leggagyibb útvonalat és nekem kellett vezetnem. Hálistennek közbelépett, mikor nagyon el akartam vinni magunkat a málnásba. Vagyishogy az áfonyásba, mert félúton olyan áfonyatelep jött szembe, hogy ott ragadtunk dézsmálni, és az arra haladó, a susnyán át szabályosan közlekedő bácsi beszólt, hogy finom? Ötven perc alatt sikerült is teljesíteni azt a 2,4 kilométert. És megint bazi meleg volt, és továbbra is mocsokvilágos van. Ja, és két év után először sikerült lebarnulnom! Eddig az opera nem hagyta, most csak összejött. És tökre félek a svédektől:)

Nincsenek megjegyzések: