július 03, 2011

pofátlanság

Hogy ez a Jared Leto gyerek mennyire szép. Há meg kell halni. Kit érdekel, hogy pici?! :) Azt kell mondjam, élmény volt a koncertje tegnap. Nem vártam semmit, mert állítólag Európában nem adnak bele mindent, hát meg amúgyis. Aztán végül az lett az általános benyomásom, hogy a csávó azért valóban meglehetősen szuggesztív személyiség. Legalábbis engem egy koncert erejéig fanatizált úgy, hogy a harminchetedik sorban álltam körülbelül. Volt ám ott energia.
Két dolgot bánok: 1. A vége felé az isteni Jared valóban bement a közönségbe. És nem voltam ott. 2. A koncert végén olyan 100 ember fölmehetett a színpadra ez első sorokból. És nem voltam köztük.
Bár, amikor megkezdődött a tolongás, hogy mindenki feljusson a színpadra, előrejutottam a tizedik sorba. És onnan látszott, hogy az a kék szem nem photoshop. Jahjj. Hát, utána a nyüszögésen/visításon kívül egy ideig mindenfajta kommunikációra képtelen voltam. Énrám már semmiféle hatással nincsenek holmi sztárocskák, höhö.

Nincsenek megjegyzések: