január 19, 2009

otthon, végre, finom bor, vicces film

Mért nem mondta senki, hogy a bridget jones ennyire.... HAsONLÍT RÁM??? :P :D
Most kellett rájönnöm, hogy (szégyenszemre) most láttam először??
Kiittam egy üveg bort,most mire megnéztem :D Visítva röhögtünk rajta szülőkkel. (Hazaérek, menetrendszerűen megkínálnak borral-pálinkával:P)
Éjjen, n incs több vizsga--- SÓTÁJM!!!!

A nemjózn egyéneket el kéne tiltani a bloglástól,ha már egyszer megesik az a csúfság, hogy majdnem hibátlan pötyögéssel bírnak gépelni.
Főleg, ha ez néha kínos, ,lásd szilveszter.
világbékeee
szeretlek titeket

5 megjegyzés:

dusmi írta...

Kedves Olvasók!
Én kérek elnézést.
:D

marica írta...

Meg most már én is...^^ Félig bánom, félig csúnya nevethetnékem van.
Node elég legyen a realtime-félrészeg tudósításokból: a jövőben igyekszem távol tartani magamtól a laptopot ilyen helyzetekben. :)

dusmi írta...

pedig vicces. sőt, akár át is alakíthatnád a blog profilját ilyen irányba. sőt, ez lehetne egy másik blog... te, várjál! ötletem van! :D

de ez csak akkor működne, ha gyakran rúgnánk be (ami, ugye, nem áll fenn...), és ha lenne olyan mobilunk, amin lehet blogot írni. ;)

marica írta...

Mi, lájf-közvetítés? :)) De akkor a rendszeresség megkívánná a gyakori alkoholfogyasztást... bírná a májunk?

Unknown írta...

Kell ilyen kis diktafon. Vagy kizárólag otthon berúgni. Sok szívfájdalomtól megóv az. :-D

"ami, ugye, nem áll fenn..."