január 03, 2009

Vad Fruttik: Kicsit lassabb

Nem lassú szám. Semmi nyál.
Először olvasd el, majd alatta hallgasd. Kicsit ratyi a minőség, de hallgatható.

"Egy szobanövény levelei között
tejfehér fény szűrődik át.
Ülök a kanapé szélén,
és nézem az asztal sarkát.
Jókedv a levegőben,
és szépen süt a nap.
Olyan puhán érzékelek.
Egy kicsit minden lassabb.

Egy kicsit minden lassabb.

Oly távol vagy most tőlem,
valahol a szőnyeg peremén.
Húzódj közelebb hozzám,
hadd hódítsalak meg én.
Kérlek ne légy szégyenlős,
tudod, hogy nem vagyok nős.
Lágy édesség vár rád,
mikor csókra nyílik a szád.

A zene egyre klasszabb.
Egy kicsit minden lassabb.
Az ízek finomabbak.
Egy kicsit minden lassabb.
A kedvem remek, és a vérem
-egy kicsit minden lassabb-
hevesebben pezseg ha a szíveden a szívem."



Szerintem szemtelen. Sőt, dögös. Rrrrrrrrr :)

[Update] Ez szól most, ritmusra teregettem az ágyneműt. Épp egy lepedővel roptam, mikor jött a "tudod hogy nem vagyok nős" -sor. Pont éppen kiráztam a lepedőt, és erre nem kirepül belőle végszóra egy fekete bugyi?
Kicsit sem stílszerű.

Nincsenek megjegyzések: