február 01, 2009

nirvána

Most jövök Quimbyről- IIIGEEEEEEN. Ez már nagyon érett és nagyon jó volt és hosszú hetek lefojtott ugrálásigényei törtek felszínre:) Azok az emberek, akik mögöttem álltak, biztos nagyon utálnak, mert egyrészt kitakartam előlük mind Kisstibi, mind Livius gyönyörű látványát, másrészt a pofájukba ráztam libbenő hajkoronámat, mert otthon hagytam a hajgumit.
És volt ez, amit már amúgy egyszer régen belinkeltem és azóta is fáhjdalmasan szhenvedek rá, amikor csak hallom- hát még élőben. Ugyanolyan volt, mint a videón, sőt még jobb és naggyon beleéltük magunkat.
Azóta nincs hangom.



Na holnap -vagyis már ma- este is program lesz, megyek Quimbyre. Igen, megint, csak most majd színházban játszanak. Tudokén:)

3 megjegyzés:

Unknown írta...

ezt nem hiszem el. több hetes kihagyással feltévedek, és aaannyira tudtam, h a magam adom lesz! Egyszer el kell rángatnod engem is, h élőben halljam ezt a remeket! Ciki lesz, ha a többi számot nem ismerem? Véééérciki!

marica írta...

hát menj fel youtube-ra és foszd ki a kolihálódat, és kulturálódj! :)
amúgy ha megyek legközelebb, majd szólok és nem úszod meg:)

Unknown írta...

szavadon foglak! csak időt kérek, míg megtanulom a szöveget! de magamat már tudom adni!!