február 26, 2009

gondtalan talan talan tatam

Az oké, hogy élményhajhász voltomból következően életem alapból némileg intenzív, no de ennyi ingert pár nap alatt, pozitívat...? Régen esett ennyire jól mulatozni, mint mostanában. Régen esett ennyire jól dolgozni, mint mostanában. Régen... mindegy.

Az utóbbi napokban meggyőződhettem róla, hogy nemhiába szeretek én ska-ra ugrándozni, hogy nemhiába járkálok templomba, hogy nemhiába voltam/vagyok beleszeretve a Jamie-ék koncertjeibe, hogy nemhiába váltottam szakdoga-témát, hogy nemhiába szerettem 16-18 évesen hülyét csinálni magamból a táncparketten, hogy nemhiába hogy önismétlek önismétlek önismétlek elégleszmár, no.

A füleim hátrahúzódása miatt a szemem körüli területen jobban feszül a bőr. Valami okból kifolyólag ez automatikusan a szájam széle és a füleim közötti távolság csökkenését vonja maga után.

Nincsenek megjegyzések: