augusztus 02, 2008

Bayreuth, Campus- első benyomások

A Campus olyan, mintha Amerikában lennél. A kertvárosi részben van, két buszvonal visz oda, direkt ott vana megálló. Az épületek körül különutcában a kolik, amik ööö nem olyanok, mint a magyarok. Merthogy külön lakóegységek vannak. Egy ajtó mögött előszoba- fürdő- wc- konyha- erkély, és 6 külön szoba ami innen nyílik. Magyar 3* hotel minőség.
Kolik körül meg lakónegyed van, új sorházakkal, fodrászat, computerbolt, másolda, óvoda, pékség, étterem, 10 percnyi gyalogútra supermarkt. Jó környék.
Meg kurva szép! Komolyan, az a belváros... Csinálok képeket. Nagyon szép az egész, meg békés és rendezett. És otthonos is, mert az út szélén néha meglátok némi szemetet, ami jó érzés:)

És mennyetek ám a jó életbe, akik mondtátok nekem, h tuti mindjárt összeakadok magyarral...! :) A szobaszomszédom magyar. Nem egyből jöttünk rá, csak 5 perc német beszélgetés után:) Meg van egy német, egy kínai meg egy kazah csaj is velünk. Mi vagyunk egy lakóközösség.
Este volt ismerkedős est, söröztünk (a kekeckedők kedvéért: én alkmentes, de nem vették észre), ahol képtelenség volt h mindenki mindenkit megismerjen, de legalább a saját asztalunk + környéke spanolgatott valamelyest. Sok az orosz, kínai, japán (eddig), meg van 8 magyar. De mindenki vigyorog, mint a vadalma, ami balzsam a kis lelkemnek.

Nem rossz, nem rossz, ígéretes, de még nem történt ahhoz elég hogy bármit is mondjak. Mindenesetre ígéretes. Igazán hétfőn kezdődik a tánc.

Ja, és az én kurzusom ugye film és média Németo-ban. Most tudtam meg, mi a kurzus programja: dokumentumfilmet fogunk csinálni. Juhéé!!!:)
Meg lesz filmest, kommunikációs gyakorlatok, buli, városnézés, kirándulások más városokba, és eddig minden programon ott akarok lenni:) Ha az lesz, aminek eddig kinéz...
de csakazértse kiabálom el:)

Az emberek meg kedvesek. A boltban a néni, még ki se nyitottam a számat, elengeddett a bevásárlókosarammal és nagyon szépen, nyíltam mosolygott rám. A buszsofőr meg simán elvitt az egyetemig, mikor mondtam, hogy nincs nálam a bérletem (kaptunk ingyen bérletet és menzakártyát, amit ugyan fel kell tölteni pénzzel, de nagyon günstig.)

---és épp most mutatot nekem a mögöttem ülő olasz gyerek vmi vicces mailt, amit kapott. Eddig nem is szóltunk egymáshoz. Na, ezt szeretem ebben az egészben.

world peace

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Jaajj, Maribor is ilyen csecse hely. Kár, h csak egyhetes diákkonf volt. :-(
De jó lesz neked! :-)

marica írta...

Hát, mit ne mondjak, nincs rossz érzésem:)
^^