augusztus 15, 2008

Bayreuth, gyorsan 2 óra között

Megyek holnap Drezdába, Würzburgba mégsem, mert aznap filmet forgatunk. Ma meg holnapután meg hétfőn meg kedden forgatás lesz, ma fejezzük be a konceptet, lehet hogy a mai totál eseménytelen buliba is levisszük a kamerát és a műsor kedvéért úgy teszünk, mintha gigantikus megaparty lenne;)

Egyébként jaj, de mennyire be vagyok én fogva. Befogtam magam. Kultúrprogram, látványosságok, repkedek egyik jófej embertől a másikig, Snickers- megállni tilos:) Azért néha megállok, sóhaj, körülnéz, elégedetten nyugtáz. :) Mint tegnap, amikor sütött a nap és volt egy szabad óránk és napoztunk az egyetem udvarán. World peace.

Ma bezzeg--- zuhog az eső, 15 fok van, abszolút mufurc idő, pfui teufel. Hogy lesz itten ihlet, nemtom. Majd felspanoljuk egymást a teammel, remélhetőleg.

Ja és itt a vég: felfedeztem a könyvesboltokat. Asszem fel kell vásárolnom az egész Ingo Schulze- és Martin Walser- életművet... már vettem tőlük egyet-egyet, mert jelet kaptam, hogy vegyek... :)
És amilyen filmeket nézek! Baaaromi jók. Én itten mást se csinálok, csak művelődöm interkulturálisan. Meg ilyesmik.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

dodó írta:

Nyaralni voltam, ezért sikerál csak most reagálnom egész deutschlandos kis storydra(eddigire:)) nagy öröm olvasni soraidat, hogy ilyen jól érzed magad, ennyi minden jó dolog történik veled, mindenre kíváncsi vagy, semmit sem akarsz kihagyni…. És még sorolhatnám. Ismerős. Én is így voltam valahogy moszkvával. Mondjuk eltérések vannak azért, se sebaj. Aranyos olyan dolgokat is olvasni, ami nekem(gondolom tanulmányaim elhelyezkedése miatt) már nem tűnnek fel, nem lepődök rajtuk, de neked viszont újdonság:) gondolok itt a koleszok minőségére, a kukákra stb. de csak így tovább, fedezgess mindent felfele, semmit ne hagyj ki, egy élmény ott minden, fotózz sokat, s ha kevés a hely a gépeden, s kéne a rosszabb képeket is kidobni, ne tedd!!! Ki tudja mikor gondolnád azt, hogy a fene, miért dobtam ki anno? Nekem moszkvai utamról minden templom meg miegymás mindestens 6 féle szögből lett fotózva:) no de nem is akarom szaporítani a szavakat, zusammenfassend oltárira jó neked most és csak pozitívan élvezgess ottan mindent!!! No és természetesen jó dokfilmkészítést:)!!! Pusszantlak

Névtelen írta...

dodó írta:

azért írok mindig névtelenként és írom be utána külön nevem (bár gondolom már rájöttél:), sebaj), mert nekem semmi olyan google, meg openid meg url dolgom sincsen. de ez így tök egyedi:P hihihi:)