augusztus 17, 2008

Bayreuth, lazavasárnap

A cím nem hazudik. Igen, laza, először mióta idejöttem:) Én csináltam ilyennek direkt és készakarva, mert ha valamire jó volt az első pesti évem, hát arra biztos, hogy tudom mikor kell megállni. Most kellett.
Először is 10 órát aludtam. Ilyen se volt még augusztusban. Mikor felébredtem, nem tudtam hol vagyok, mert némethonban biztos nem, ott nincs pihenés. Aztán pár perc lustulás után megggyőződtem róla, hogy de.
Aztán neteltem és mostam és kicsit éltem a szobámban, nehogy az legyen róla az egyetlen emlékem, hogy oda ájultam mindig be buli/átutazott nap után:) Meg olvastam, méghozzá szépirodalmat, amire már olyan másfél éve biztos nem volt példa. Utánagondoltam, és komolyan. Az utóbbi időben Waczlawick, Freud meg Csíkszentmihályi voltak a táplálékom, meg hugi tinitanácsadója:) Jó, oké, Harry Potter 6-7 is, de az kivétel, HP mindig mindent felülírt az életemben, mikor megjelent. Olyankor 2 napig nem lehetett velem beszélni. Ja meg nagyi nyálas romantika-limonádéiból is lecsúszott 1-2 (más ott nincs), a legutóbbi pedig állítom, hogy s-z-í-n-v-o-n-a-l-a-s volt. Tényleg. Meg volt egy Müller Péter-könyv is, de azt félbehagytam.

Aztán egytől háromig forgattunk. Nem jött senki a csapatból, csak én meg a 2 kurzusvezető. De több nem is kellett, én voltam a szereplő, engem kellett rögzíteni digitálisan. És baromi gyorsan haladtunk:) Aszonták, nagyon professionell voltam. Ez ugyan nem igaz, de ha őőők mondjáák... :P
Ja igen, megkapjuk ám akész remekművet majd dvd-n, majd aki kéri, azzal megnézem:) Vagy nem, attól függ milyen lesz a végeredmény:)

Aztán összefutottam az olasszal, aki elmesélte a randiját a lánnyal, aki tetszik neki. Meg értekeztünk az olimpiáról ("Maria, a magyarok nagyon szarok idén." Kabbe. :))

Aztán elmentem úszni végre 2 hét után a szabadstrandra. Van ott hálistettek egy ötvenes medence, ahol tűrhetően kevesen vannak. Áááh, dejóvoltaznekem. Két hete méltatlanul hanyagolt tricepszem szinte hálálkodott, hogy végre adok neki munkát:) Holnap is megyek:) Ja és a vicc, hogy a napijegy diákoknak 1,80 euró. Érted, 432 forint...

Most meg döglöm:) Attól függően, hogy lesz-é valami happening, vagy grillezünk, vagy keretes szerkezettel zárva a mai napot, ismételten lustulok:)

Amúgy dejóvolt így egyedül egész nap. Már hiányzott.

Nincsenek megjegyzések: