augusztus 19, 2008

Bayreuth: lógósan fárasztó

Mert máma elillantam filmes kurzusról. Mintakámfor. Ugyanis nem láttam még a városi plázát, és hirtelen erős vágy tört fel bennem ezen hendikepp eltüntetésére.
Többek között azért, mert úgy hatfős csoportunkban eddig nem túl sokan aktivizálták magukat így filmügyben. A dolog vészesen kezdett afelé tendálni, hogy marica fogja elvégezni a dolog oroszlánrészit, amire igazán nincsen szükség. Ezért úgy döntöttem, hagyom őket picsába, legalább hárman eddig hozzá se fütyültek a projekthez- adjunk nekik is esélyt a kibontkozásra. Holnap se leszek ott, csinálják csak. Majd csütörtök-pénteken csatlakozom és megnézem, mennyit fejlődtünk:)
És mivel tehát csodával határos módon váradiági sem ment be a saját óráira, mindezek okán (is) elplázáztuk a délutánt. Találtam egy téli csizmát 40 euróért. Nem mintha nem ŐT kerestem volna már tavaly is. Erre el kell utaznom Bajrajtig, hogy megleljem... no comment.
Aztán haza, alig szussz, máris kórus. Most meg kis üresjárat a buliig még-- holnap meg wanderung lesz vmi kastélyba, vagy várba (mittudomén:)), azért megyek, mert az eddigi 2 wanderungon nem voltam még, aztán az emberlánya kíváncsi, miről maradt le. Remélem, nem szakadó eső lesz, mint most van...

Nincsenek megjegyzések: