augusztus 20, 2008

Bayreuth: jelek

Ingo Schulze nevét akkor hallottam először, mikor a Goethében szerveztük-szervezték, hogy könyvhétre eljöjjön, mivel most jelent meg magyarul fő műve, a Neue Leben.

Egy nap itt kint a Süddeutsche Zeitungot bogarászva megakadt a szemem a nevén. Új könyvet írt, Adam und Evelyn címmel. Egész oldalas kritika magasztalta az egekbe, kedvet kaptam hogy megvegyem.

Könyvesboltban első körben a Neue Lebent vettem meg, majd tegnap végül a másikat.

Ma Sprachkurson, ahol órák óta a DDR-falbontás témakört feszegetjük, megnéztünk egy riport-interjút Ingo Schulzéval. Az Adam und Evelynről van szó, ahol a címben forgó pár némi bonyodalmak során a Balatonnál köt ki, miközben kint leomlik a fal. Azt mondta, hogy Bacsó Pétertől kapta az ötletet a könyvhöz.

Igen, tudom, semmi különös. Csak én vagyok fatalista.

3 megjegyzés:

dusmi írta...

Unalomig ismert forgatókönyv. Elolvasod, beleszeretsz, megtanulod kívülről mindkét nyelven, aztán jön majd pl. könyvhétre, és kell valaki, aki kísérgeti... :P

Vigyázat! Az Öreg elsőfilmes eszközökkel dolgozik!! :))

marica írta...

Nohát Főrendező Úr, mehet a felvétel:)

Unknown írta...

Ez jó ez. :-)