augusztus 19, 2008

Bayreuth: taszigálódunk a történésekkel

Eredetileg Würzburgba mentünk volna a Sprachkursos lányokkal. Aztán kiderült, hogy szombaton Bambergbe van exkurzió, menjünk akkor arra. No de akkor jöttek a szlávok-lengyelek, hogy menjek velük Prágába. Aztán a magyar csajokkal gondoltuk, hogy mégis inkább Würzburgba meg Bambergbe meg Koburgba megyünk, de külön, nem csoporttal. Meg akkor már ellógjuk a pénteket is és így lesz kerek.
Jelenleg ott tart a dolog, hogy a pénteket ellógom a magyar csajokkal, megnézünk pár várost, hogy aztán szombaton elmenjek Prágába a sprachkursos lányokkal (szlávok kilőve), de onnan vasárnap délig jó lenne hazatérni, mert este gálaest lesz, ahol fel is lépek meg be is mutatják a filmemet.

Apropó, film. Megcsináltuk ugye tegnap a részemet, komoly híradóbemondónőként csinálok néha komolytalan dolgokat- ma visszanéztük az egész csoport jelenlétében. Eddig még sose láttam a saját arcomat kivetítve a fehér falra, de ezután se akarom, Booorzalmas. És ezt fogja vasárnap lesni úgy 300 ember...!

Ma is mi volt... Eredetileg én ma aludni akartam. Aztán szóltak, hogy lesz hepaj, amit igazán nem hagyhatok ki:P Egy nagyon, nagyon, n-a-g-y-o-n rossz film után hazatámolyogtunk kedves szomszédommal, én már berendezkedtem arra, hogy akkor hacacáréig punnyadok, mert le volt szíva az agyam totál. Ki is ültünk az erkélyre levegőzni, erre a szomszédos erkélysor legtetejéről elkezd lekiabálni egy magyar legíny. Ugyan nem nekem, de erről csak akkor értesültem, mikor egyszerre szóltunk vissza a felettem lakó ukrán csajjal- kedélyes bigámista Rómeóésjúlia-fíling kerekedett. Mikor már nem kaptam levegőt a röhögéstől, Rómeónak eszébe jutott feltessékelni magához. Nesze neked döglés. Felfáradtam, ott először is megismerkedtem Júlia-párommal, az ukrán lánnyal. Mire teljesen belemelegedtünk volna a beszélgetésbe, mennem is kellett hepajozni. Mentem is, ott meg hirtelen megismertem 2 orosz leányzót, akik honfitársaiktól gyökeresen eltérő módon nem csatlakoztak a 30fős orosz kommunába, hanem úgy döntöttek, talán németül kéne beszélni egy német nyári egyetemen. 2 perc múlva egymás vállán röhögtünk, hülyék ezek teljesen. Velük és még pár spanyollal elmentünk iszogatni vmi bárba, és hálát adtam az égnek, hogy nem valami izmos buli van, mert az lesz még holnap és holnapután is (mindkettő kötelező:) -tán csütörtökön is lógnom kéne). Innen hazafelé menvén pedig egyszer csak összeszedtek a kurzusvezetőim, hogy tanuljak meg zöld vadalmával golfozni tőlük. Ha már erre járok hajnali fél kettőkor. Megpróbáltam, nem ment, hazajöttem.

Ja, amúgy meg egész nap nem volt semmi.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Vadalmával??? Golflabdával se egyszerű - az elején több földdarab repül mint labda... Legalább faág volt a golfütő? :P

Ja, ilyen Rómeósat mi is csináltunk tavaly Révfecón hittantáborban a Csepivel: a srácnak felordítottunk hogy ugyan passzolja már le az erkélyről a hátizsákunkat, a Csepi a hatás kedvéért még hozzátette, hogy "tagadd meg atyád és dobd el neved" - na ez rögtön bevált - miután a Mozsi abbahagyta az erkélyen a röhögés miatti gurulást, repült a hátizsák ;)

Névtelen írta...

Csak nem a Tökalsó 2 - Európai turnét néztétek meg??? :O Vagy még annál is rosszabbat?? Hűűha.. :S

marica írta...

:))
Golfütő volt, balkezes. Ami az én szempontomból mindegy, mert mindkét kezem az:)

Nem, a Lola c. nyolcvanas évekbeli Fassbinder-film volt a tettes... borrrzasztó. Ne is beszéljünk róla.
;)