augusztus 05, 2008

Bayreuth, hételeje

Még a gépteremből írok, ahova napközben lehetetlenség bejutni, viszont sikerált lehívni laptopról azt a mac-adressének vagy mi a túrónak hívott kódot is, amivel az egyetemisták tudnak lokalizálni, így majd holnaputántól várhatóan a nap 24 órájában, a hét mind a 7 napján lesz internyetem, hahh. Ami egyebek mellett arra is jó, hogy némi képanyagot juttassak az éterbe- bár erre csak akkor lesz időm, ha minden szocializálódási kísérletem kudarcba fullad. Olyan meg nincs. :)

Napom kb úgy néz ki, hogy reggel 9-12.30 Sprachkurs egy kicsit szórakozott professzorral, akivel nem mondanám, hogy élmény órán dolgozni. De nem tudom, van-e nála jobb... illetve egy biztos van, aki kultóraszemináriumot tartott tegnap. Életemben először igyazi szemináliumon voltam. Hozzászóltam, megdicsértek (ezt csak Mami miatt írom, hogy dagadjon a melle:)).
Ebédszünet után Fachkurs, a tkp filmes kurzus olyan 25 emberrel minden országból, nyelvileg nem tagolt. De érdekes mód itt ez nem zavaró. A kurzust 2 huszonéves csaj tartja, jó fejek, ügyesek, tudnak koordinálni mindent. Eddig elmélet volt-van, jövő héttől kezdünk el alkotni. Alkotásunk a 24-én tartandó gálán kerül bemutatásra. :)

Meg, hogy ne unatkozzak, eldöntöttem, hogy járok énekkórusba, mert itt ilyen is van. Ha gagyi német dalocskákat trillázunk, akkor is. (Jaj, negyed óra múlva kezdődik.) Igazából színjátszókörbe akartam menni, mint gimiben, de az üti a tanítási időn kívüli filmes összeröffenéseinket. És a filmes kurzustanár tartja az kórust is, szóval azt tuti nem fogja ütni.

De minden nap estig haza se megyek, pedig közel van. Ma megnéztük a bayreuthi grófi operát. Egy barokk tünemény. A képek, amit csinéltam róla, szarok lennek, de vettem képeslapot. :)
Jelenleg azon ügyködöm, hogy az estéim/éjszakáim is hasonlóan eseménydúsan teljenek :)

^^

5 megjegyzés:

dusmi írta...

Kérdezhetek? {szépennéz}
mit csinálsz Sprachkurson?
hogyhogy nem voltál még igazi szemináriumon?

hurrá ének! hogy ne unatkozz... hülye vagy :D

ha lehet, légyszi, hozd majd haza a filmet, hogy mi is megnézhessük! {megint szépennéz}

további jó nemalvást!

Névtelen írta...

Nem is olyan rossz dolog ez a blogolás, az ember (asszony)megtudhat egy csomó infót a lányáről, dagadhat a melle a büszkeségtől... Csak így tovább, jó barátkozást, aludni itthon is lehet...

marica írta...

dusmáta, melyik filmet hozzam haza...?
:s

dusmi írta...

hát amit készíteni fogsz! vagy többet is? akkor mindet, amelyikben csak benne lesz a kezed! ;)

marica írta...

No látod, édesanya:)