augusztus 22, 2008

Bayreuthi cafatkák

"Ti magyarok folyton veszekedtek. Szóltok egymáshoz aztán csak cserregtek egymásra. Viszálykodók... (Pedig csak hangosan oltogatjuk egymást:)) Amúgy a nyelvetek nagyon emocionális. Mint a spanyol vagy az olasz, csak ez semmire sem hasonlít és a világon semmit sem érteni belőle."

"Szia, én fehérorosz vagyok, a barátnőm ukrán, ő pedig kirgiz. És te...? Magyar? Ja, te vagy az a magyar csaj, aki úgy táncolt múlt kedden. Tök jól táncoltál..."

"Aaaah, brava Maria, brava. Micsoda talpmasszőr. Leszel a feleségem? Most vasárnap a gálán meg is tarthatjuk a hochzeitot. Aztán hazaviszlek és masszírozhatod apám lábát is... De tényleg, most hivatalosan is meg vagy híva Italia-ba."

"Milyen magyarnémet vagy te? Pon-zich-ter?... Há ilyet még nem hallottam, élő pon... poncihter nővel beszélgetek..."

"Fáradt vagy?... Papírkutya. Én ma is ötkor jöttem haza aztán látod milyen frissen nyomom... Veszel egy sört, beleöntesz egy kupica vodkát, és azonnal felhajtod különben elhabzik. Vagy iszol egy kumiszt, nálunk mindenki azt issza..." (Ez Alekszej, a kirgiz gyerek. A-R-C.)

"Mi??? Ne mondd, hogy megint buliba mész. Mikor alszol?... Hogy én mért nem megyek? Hát mert nekem néha aludnom is kell..." (Aztán én se mentem...:))

"MICSODA??? Ráki citrommal, behűtetlenül?! Meg vagytok ti veszve???" (Török gyerek arról, hogyan ne igyuk a nemzeti piájukat)

"Hmmmm. Almás dohányos vízipipa, dejóisaz. Na gyere, marica, csak egy slukk, kit érdekel az a 4 nap, naaaa." (Nehezen, de eltávozott tőlem a sátán. MÁR CSAK 4 NAP...)

^^

Nincsenek megjegyzések: