augusztus 25, 2008

Bayreuth, Sommeruni- Gala

Na, lement. Elénekeltük, eltáncolták, eljátszották, bemutatták, bemutattuk.
Húúúú, de izgi volt. :)
Volt itt minden: a zenei kurzusról ketten saját műveket adtak elő, meg kvartett, meg szaxofon, meg hasonló nyalánkságok. Olyan nagyon jó, 20. sz-i klasszikus zene ill 21. századi saját kompozíciók, amikben el lehetett merülni. Majdnem bőgtem:) aztán mégse.

A színházasok előadták a darabjukat (téma: multikulturalitás-kulturális konfliktusok, what else?), mi kornyikáltunk (nincs jobb szó rá... de élveztük), valaki balettozott. Élvezetes volt látni azokat az arcokat, akikkel együtt buliztál-beszélgettél, a színpadon valami komoly tevékenység közepette...

Aztán a film, bocsánat- a Mi Filmünk... Sokkal jobb lett, mint azt a grób snittekből (ez nem szakzsargon, csak lusta voltam rendesen lefordítani...:)) sejteni lehetett. Nem is volt annyira uncsi... és a poénok is átjöttek. Nagyságrendekkel jobb lett, mint a tavalyi film... majd megkapjuk dvd-n, aztán körbemutogatom nektek is. Utána ismeretlenek szólítottak le: "you were sooo funny!!!" Pedig én csak egy egyszerű híradóbemondónő voltam, abszolút nem wichtig, akit néha félrekapcsoltak, amikor éppen sminkelte magát. Jaj ez de jó volt, ugye te alapból a médiában akarsz tevékenykedni? És ugye már csináltál ilyet eddig is? És milyen szép a németed, alig hallani ki a magyar akcentust. De azért hallani, hogy nem vagy anyanyelvű. Mennyit éltél Németországban?
Szóval pirultunk, repkedtünk, gratuláltunk egymásnak... hajh, de jó volt. Utána afterparty, amin ott se akartam maradni, de aztán muszáj volt megünnepelni az ukrán csajokkal a nemzeti ünnepüket...:)

Holnap iszom. De csak kicsit. :)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Tudod mi lesz a durva? 7-én nem csak Jámi van... 2-től Maszkura, 4-től Kiscsillag Bókay kertben. Pont átérünk mindenre. :-) Na jó iddogálást.

marica írta...

Aaaaaaztaaaaa :)
Addigra úgyis partyhiányom lesz;)

Már most várom!!